Bij ZoHebbes staat jouw tevredenheid centraal, en onze klantenservice is er om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke ondersteuning en hulp ontvangt. Of je nu vragen hebt over onze producten, hulp nodig hebt bij het plaatsen van een bestelling, of assistentie zoekt bij een retourzending, ons toegewijde team staat voor je klaar.
We begrijpen dat elke klant uniek is, en daarom streven we ernaar om aan al jouw specifieke behoeften te voldoen. Wij zijn hier om naar je te luisteren, je vragen te beantwoorden en oplossingen te bieden die aansluiten bij jouw wensen.
Op deze pagina vind je informatie over hoe je contact met ons kunt opnemen, veelgestelde vragen, en meer. We willen dat je met vertrouwen bij ons winkelt, wetende dat we er zijn om je te helpen bij elke stap van je winkelervaring.
Heb je hulp nodig? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. We staan voor je klaar. De onderstaande reviews kunnen het bevestigen.
1 Levering
1.1 Wat is de levertijd van jullie producten?
Wij vermelden de levertijd van al onze producten op onze productpagina's zodat je een duidelijk beeld krijgt van wanneer je je bestelling kunt verwachten. Het is echter belangrijk op te merken dat deze levertijd kan variëren van product tot product.
Elk van onze items wordt met zorg en aandacht met de hand geschilderd. Dit proces neemt enige tijd in beslag om ervoor te zorgen dat je een product ontvangt dat aan onze strenge kwaliteitsnormen voldoet. Daarom kan de levertijd verschillen, afhankelijk van het specifieke product dat je hebt geselecteerd.
Als je specifieke vragen hebt over de levertijd van een bepaald product of als je hulp nodig hebt bij het kiezen van een product met een levertijd die bij je behoeften past, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan altijd klaar om je te helpen en eventuele vragen te beantwoorden.
1.2 Met welke vervoerder leveren jullie de producten?
Al onze bestellingen worden verzonden via PostNL, een gerenommeerd postbedrijf dat bekend staat om hun betrouwbare en snelle service. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een trackingnummer waarmee je de voortgang van je pakket kunt volgen. PostNL zorgt ervoor dat je bestelling veilig en op tijd bij je wordt afgeleverd.
1.3 Wat zijn jullie verzendkosten
Deze kun je voordat je de bestelling betaald checken in de winkelwagen. Afgezien van het feit dat wij deze zo laag mogelijk willen houden kunnen deze fluctueren. Ook maakt het verschil of je de bestelling in Nederland laat afleveren of elders in Europa. In de winkelwagen kun je het land en postcode selecteren en zie je precies wat de kosten zijn voor de levering.
1.4 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Uiteraard kun je de bestellingen ook persoonlijk afhalen in ons atelier. Dit biedt je de mogelijkheid om de producten op te halen op een tijdstip dat voor u het beste uitkomt en om rechtstreeks met ons in contact te komen.
Kies hiervoor tijdens het afrekenen voor de optie "afhalen". Wij zullen vervolgens contact met je opnemen om een geschikte datum en tijd af te spreken. Dit stelt ons in staat om ervoor te zorgen dat je bestelling op het afgesproken tijdstip voor je klaarstaat.
1.5 Kan ik ook een kaartje bij de bestelling doen voor de ontvanger?
Jazeker! In je winkelwagen kun je een speciaal handgeschreven kaartje toevoegen. Deze staat vermeld bij 'Bestel mee'. Voeg bij het product je eigen boodschap toe, en wij schrijven deze met de hand op het kaartje voor een persoonlijk tintje.
1.6 Kan ik de bestelling rechtstreeks laten afleveren bij de ontvanger?
Wij begrijpen dat er momenten zijn waarop je een bestelling direct bij de ontvanger wilt laten bezorgen. Goed nieuws! Jij kunt heel eenvoudig een alternatief verzendadres en de naam van de ontvanger opgeven tijdens het bestelproces. Alle communicatie betreffende de betaling en levering gaat gewoon naar jou mailadres.
Zodra jouw bestelling klaar is, zullen we ervoor zorgen dat deze direct naar het opgegeven adres van de ontvanger wordt verzonden. Op deze manier kun jij iemand een aangename verrassing bezorgen of een cadeau rechtstreeks aan hen laten bezorgen, zonder extra gedoe.
1.7 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een e-mail met een traceerlink van de vervoerder. Deze link stelt je in staat om de voortgang van je pakket te volgen vanaf het moment dat het ons magazijn verlaat totdat het bij jou wordt afgeleverd.
De traceerlink geeft je toegang tot informatie zoals de huidige locatie van je pakket, de geschatte leverdatum en eventuele updates tijdens het transport. Hierdoor kun je de voortgang van je bestelling in realtime volgen en ben je altijd op de hoogte van wanneer je pakket bij jou wordt afgeleverd.
Als je geen e-mail hebt ontvangen met de traceerlink of als je andere vragen hebt over je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je bestelervaring soepel verloopt.
TIP: Het wil wel eens gebeuren dat de e-mail in tussen de SPAM beland. Check deze ook voor de zekerheid als je onze mail mist.
1.8 Kan het als een cadeau worden verpakt?
2 Ontwerp
2.1 Kan ik een andere kleur band kiezen op de kist welke niet op de website staat?
Wij denken graag met je mee en staan altijd open voor suggesties. Wanneer je gewenste kleur niet bij het product vermeld staat mag je ons altijd een berichtje sturen. Door de jaren heen hebben wij al meerdere verzoekjes gehad, krijgen wij deze vaak dan voegen wij hem altijd toe aan ons assortiment. Dus wij zijn altijd benieuwd naar je creatieve inbreng!
2.2 Kan ik een ander lettertype kiezen dan welke jullie standaard gebruiken?
Natuurlijk! Hoewel niet alle schrijfwijzes geschikt zijn om te schilderen zijn wij wel benieuwd wat je in gedachten hebt. Stuur ons een berichtje met een voorbeeld of lettertype en de gewenste naam dan gaan wij kijken wat mogelijk is.
2.3 Hoe komt de naam eruit te zien op de kist?
Bij elke product vermelden wij een voorbeeld van het gehele alfabet en een aantal voorbeeldnamen. Uiteraard mag je ons altijd een berichtje sturen zodat wij je een voorbeeld van de gewenste naam kunnen sturen.
3 Praktisch
3.1 Moet ik het product nog zelf in elkaar zetten?
Vrijwel alle producten worden compleet gemonteerd verzonden. Een enkele uitzondering daargelaten en om die reden geven wij dit per product aan. Je kunt dit vinden bij de specificaties. Hier vermelden wij of het compleet gemonteerd verzonden wordt of het een bouwpakket betreft.
3.2 Kan en mag ik jullie atelier ook bezoeken?
Uiteraard! Wel is het handig om vooraf een afspraak te maken. Wij zijn namelijk wel altijd bereikbaar maar niet altijd aanwezig in het atelier. Ook wanneer je ervoor kiest je bestelling af te halen is het raadzaam om hiervoor een afspraak te maken zodat wij elkaar niet mislopen. Wanneer je toevallig in de buurt bent of je loopt langs ben je natuurlijk altijd welkom. De deur is altijd los als wij er zijn!